10 december 2006

Eurovision song contest

Ja herre gud! Det här trodde jag väl aldrig om mig själv, men nu har jag i alla fall biljetter till schlagerfestivalens final i Helsingfors i maj. Och billigt var det inte. Nej då. Snarare svindyrt. Och eftersom det inte fanns singelbiljetter kvar att köpa blev det ett helt paket som omfattar diverse gen-rep och gud vet vad. Jag får väl skylla lite på sambon som envetet satt i telefonkö i mer än två timmar för att landa dessa biljetter. Men det är klart att det kommer att bli kul!

1 kommentar :

Anonym sa...

Lyllos dig som fick biljetter till den "riktiga" finalen. Min kompis Carina hade inte riktigt lika tur när hon skulle köpa biljetter till melodifestivalens deltävling i Ö-vik. Biljetteran sålde slut på mindre än 10 minuter! Till Ö-vik! / dmcn