21 december 2006

Nu laddar vi inför årets Jullunch!

Så där ja, då var årets sista redaktionsmöte avklarat och det kommer att finnas många härliga böcker att fylla tidningarna och webbutiken med även nästa år.

Men nu... Nu väntar vi alla bara på årets jullunch. God mat är på väg, och kanske får vi lite julklappar också. Och massor med god dryck, förstås. Julluncherna här på Barnens Bokklubb brukar ta sin tid. Vi börjar vid ettiden och slutar när det inte längre finns något kvar att äta eller dricka.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Åh, jag är ju sämst på att moderera kommentarer. Nu såg jag din kommentar från för jättelängesen om David Sandström. Jag får så mycket spam att jag modererar nya kommentatörer men sen blir jag dålig på att kolla efter när jag får så mycket spam... Nu ska det dock gå utmärkt för dig att kommentera ;).

I alla fall: om man högerklickar och väljer "save link target as" eller något liknande så brukar det gå bra att ladda ner. Annars, skumt.

Hoppas jullunchen var lika trevlig som vanligt! Jag är lite avundsjuk.

AnnCharlott sa...

Sådärja, nu gick det bättre med nedladdningen :)
Och ja, jullunchen var lika trevlig som vanligt. En riktigt lång sittning blev det.