14 februari 2007

Saker jag inte förstår

Det finns i och för sig mycket jag inte förstår men idag ställde jag mig lite extra frågande till vad tjejen i gymets omklädningsrum egentligen höll på med. Hon skulle av allt att döma in och träna, men fastnade framför spegeln hela tiden. Först nöp hon sig i kinderna och fixade till sin make up, sedan fluffade, puffade och drog hon i sitt hår, satte upp det i en tofs och så drog, puffade och fluffade hon lite till.
Så småningom kom hon så långt som till att få på sig träningsbyxorna, men så var det dags för spegeln igen. Vrida, vända och släta ut eventuella veck. Och allt detta INNAN hon skulle in och träna!!

Nu var jag själv färdig att rusa vidare i livet så jag vet inte om hon någonsin kom så långt som till träningen...

1 kommentar :

Anonym sa...

Det verkar ju inte ha varit spinninginstruktören i alla fall.