26 mars 2009

Just nu - en kulturfyra

I Kulturbloggens kulturfyra uppmanas vi denna vecka att svara på fyra frågor som kan sammanfattas som "Just nu".

1. Vilken bok läser du just nu?
Majgull Axelssons Is och vatten, vatten och is och den är riktigt bra så här långt [är ungefär halvvägs in i läsningen]

2. Vilken skiva lyssnar du på just nu eller lyssnar du mest på för tillfället?
Sambon spelar en del Glasvegas. Det är mer tvångslyssning för de tillhör inte favoriterna. Men Lalehs senaste rullar ofta i min iPod.

3. Vad är det roligaste du ser fram emot den närmaste tiden?
Grace Jones på Cirkus på lördag!

4. Vilken blogg läser du helst, just nu?
Jag har en 10-15 bloggar som jag ganska troget följer och det är svårt att singla ut någon av dem. Eller rättare sagt - det vill jag inte göra.

1 kommentar :

Ylva sa...

Jag tyckte om Is och vatten, vatten och is. Min mamma har just varit på litteraturkryssning med tidningen VI och där var Majgull Axelsson med. Jag är avundsjuk!