10 februari 2010

Barnboksprat

Ikväll pratar Marianne von Baumgarten - Barnens Bokklubbs grundare och min forna chef - barn och barnböcker tillsammans med Jan Hansson på Svenska Barnboksinstitutet. Själv har jag ingen möjlighet att gå [undrar varför det alltid är så att roliga saker envisas med att inträffa samtidigt] men jag tror att jag törs rekommendera tillställningen för det kommer säkert att bli ett intressant samtal mellan två eldsjälar som brinner för barn och böcker i allmänhet och barnböcker i synnerhet.

Läs mer om tid och plats >>

2 kommentarer :

Magica de Hex sa...

Jag hade planerat att gå dit men måste istället prata med prästen som ska begrava min mamma. Hade hellre gått till SBI.

Speja sa...

Om man bara hade bott lite närmare...jag får ut och åka snowracer istället. Det är ganska kul det också;)