15 augusti 2011

Slut på det roliga

När klockradion drog igång för fullt klockan halv sex i morse trodde jag först att det var ett dåligt skämt. Men det var det inte. Det var dags för första arbetsdagen efter en fyra veckor lååång och skööön semester. Inte mycket annat att göra än att gnugga sömnen ur ögonen och hasa sig iväg till duschen.

På jobbet var ju förstås mejlboxen fylld till bristningsgränsen. Men tillsammans med en tre, fyra baljor riktigt starkt kaffe hade jag så småningom betat av alla mejl och befann mig i nutid igen. Det tog nästan hela dagen.

Sedan fick jag den befängda idén att kickstarta igång träningen också med ett spinningpass. Gissa om kroppen blev förvånad...

Nåväl, nu är det mesta "back to normal" igen och det kanske för det goda med sig att den här stackars försummade bloggen får lite av min uppmärksamhet igen.

1 kommentar :

Cecilia Darling - Livet ur mitt perspektiv sa...

Hejsan!

Tänkte bara tipsa om en tävling jag har på min blogg där man kan vinna ett presentkort på 300 kr från hemsidan SUMOpix.com (din bild på canvastavla)

Det är inte många tävlanden och det innebär stor vinstchans. Hoppas att du deltar! :)

Ber om ursäkt om jag störde.

http://www.ceciliadarling.se/2011/08/10/5999828-tavling/

Ha det underbart!

/Cecilia