02 september 2011

Lära om och lära nytt

Oj, nu har de uppdaterat Blogger och här sitter jag och kliar mig i huvudet och blir alldeles förvirrad. Tänk att det ska vara så svårt att lära om och lära nytt. Eller så är jag bara väldigt konservativ och fast i gamla vanor. Åtminstone när det gäller att arbeta med min blogg. Vilket väl också visar sig i det faktum att jag inte gjort ett endaste dugg åt designen sedan jag startade - vilket by the way var 6 december 2006. Ja där ser man och det var inte alls detta jag hade tänkt blogga om, men när jag möttes av dessa nymodigheter blev jag ju tvungen att kommentera det. Meeen jag kommer säkert att vänja mig vid detta också vad det lider.

1 kommentar :

Matilda sa...

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, å ena sidan ser det hela väldigt rent och tydligt ut, å andra sidan var jag ju så van med att hitta allt i det gamla Blogger! Men som du säger vi kommer vänja oss, och efter ett tag glömmer vi bort det gamla