17 maj 2013

Ligger i hårdträning

Idag ligger jag i hårdträning. Men det är inte någon typ av fysisk aktivitet det handlar om. Det handlar om koncentration och fokusering. Jag försöker tvinga mig själv till att göra en sak åt gången. Och jag försöker träna mig på att läsa en instruktion till slutet innan jag börjar testa och fippla. Det går väl sådär...
Som ni märker så sitter jag och bloggar nu. I stället för att läsa i guiden - som är hämtad från iis.se eminenta samling. Jag har visserligen stökat en hel del med wordpress redan, men nu tänkte jag att jag faktiskt ska ta och läsa igenom den här guiden från början till slut i stället för att - som jag brukar - köra med "trial end error"-taktiken, som i och för sig brukar fungera ganska bra,  om än ta lite längre tid. 


Inga kommentarer :