26 mars 2007

Lyckan är att lyckas snika åt sig ett spännande manus

Det kommer många manus till jobbet som ska läsas och ibland blir det huggsexa. Som nu till exempel när Per Nilssons "The return of Hjärtans fröjd" damp ner här på redaktionen. Och det manuset lyckades jag snika åt mig!

Det kanske inte är så svårt att lista ut att det rör sig om en uppföljare till "Hjärtans fröjd" som kom 1992 och jag är jättespänd på att läsa den. Kanske kommer jag att bli besviken. Kanske kommer jag att älska den lika mycket som jag älskade föregångaren Hjärtans fröjd. Om några dagar vet jag.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Åh lyckliga dig!!! :)

Magica de Hex sa...

Jasså minsann, det lyckades du med säger du ...

AnnCharlott sa...

Jojomän, och hälften hann jag läsa igår och det lovar gott. Men jag återkommer med urförligare "tyckande" när jag läst klart.

Anonym sa...

men åh! avis!