21 mars 2007

Tröga trista ticnet

Eftersom jag inte lyckades intressera sambon för att campa utanför Globen (trots att jag erbjöd mig att fixa varm choklad och matpaket), så satt jag som klistrad framför skärmen med ticnet uppslaget och inväntade det magiska klockslaget: 09:00. Det var nämligen då det fåtalet biljetterna till Bob Dylans klubbspelning på Debaser släpptes. Men det blev nada, noll och intet. Trots att jag ivrigt uppdaterade sidan som det stod att man skulle göra och verkligen var på.

Och är inte första gången jag blir utan biljetter heller. Jag har aldrig lyckats få biljetter via ticnet till någon av de konserter, evenemang som det varit hets till. Och jag har försökt mååånga gånger. Undrar just vilka som lyckas och hur de bär sig åt.

3 kommentarer :

Ingrid E sa...

Trist! Själv var jag vid Globen. Hoppas nu på en bra spelning.

AnnCharlott sa...

Och fick biljetter till Debaser-spelningen? I så fall Grattis! och lyllos dig!

Magica de Hex sa...

Jag såg Dylan på Stadion, vilket år var det nu? Kanske typ mitten 80-talet. Hela Hovet gungade, tändarna var små ljusprickar i mörkret. Magiskt! Jag ska inte se honom mer live, tror att jag blir besviken. Men lyllo mig, jag ska gå och lyssna på mina absoluta favoriter i april på China - Vaya con dios!