22 maj 2007

Månpockets nya reklamgrepp

Camilla Läckberg är en medial person, hon syns och hörs lite varstans. Nu kanske hon snart hörs i din mobil också. Det är Månpocket som gör reklam för Läckbergs deckare Olycksfågel genom att låta Camilla Läckberg busringa. Nu är det inte så att hon sitter hemma och personligen busringer runt på måfå, utan busringningarna kommer att ligga ute på diverse sajter och initieras av att man bestämmer sig för att skicka dem till någon kompis mobil.

Jag vet inte om jag är allmänt sur och trist, eller bara lite smågrinig just i dag, men jag tycker det hela är ganska fånigt. Jag lyssnade på de tre olika busringningarna man kan välja mellan och jag tycker att dom är ganska fåniga dom också. Men reklamkampanjen blir säkert lyckad. Det har redan skrivits hen hel del om den både här och där. Och jag sitter ju själv och skriver om den just i detta nu...

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer :