21 september 2007

Konsten att ta död på en kampanj

Först tyckte jag att kampanjen kring boken Amberville var ganska kul. Det kändes nytt och fräscht. Men nu undrar jag om PR-byrån som förlaget anlitat helt löpt amok. Först skickade de ut boken (tack tack, det var trevligt). Sedan en tändare (men det fick jag ingen - helt ok, jag röker inte). Efter det kom i tur och ordning en disktrasa, tablettask och nu slutligen (hoppas jag) en purjolök. Har väldigt svårt att koppla ihop nämnda föremål med boken och börjar bli innerligt less på spektaklet.



Andra bloggar om: , , , intressant.se

2 kommentarer :

Peter Ljungkvist sa...

Haha, jag fick också purjon i brevlådan idag...

Lite mycket kanske, men det var ändå svårt att hålla sig för skratt...=)

Spectatia sa...

Men vilken läcker purjoskalle! :-D

Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra för mat på den där purjon...