03 april 2008

Livsfarlig t lockande läsning

Har precis kommit hem från en föreläsning om att vandra i Simiensbergen i Etiopien. Föreläsningen var anordnad av Läs och Res och naturligtvis var hela vitsen med den att man skulle bli sugen på att resa (och då helst med Läs och Res förstås). Jag kan ju bara säga att de lyckades. På väg ut plockade jag med mig en av deras resekataloger och det är ju livsfarlig läsning. Nu har jag knarkat resebeskrivningar från pärm till pärm. Så finns det någon snäll människa där ute i cyberrymden som kan ge mig ett vansinnigt välbetalt jobb med otroligt väldigt många långa semesterveckor?


Vad tycks? Det vore väl inte helt fel att vandra i detta landskap?

Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar :

Magica de Hex sa...

Det får bli en stenhård löneförhandling framöver ...