07 augusti 2013

Märkliga kombinationer

Jag har läst att det ges ut en kokbok nästan varje dag i Sverige. Vilket är ganska märkligt med tanke på att nätet är fyllt av recept. Själv brukar jag googla friskt och har ännu aldrig blivit utan napp. Men visst. Jag kan också tjusas av coffee table-snygga kokböcker. De kan ge inspiration när man inte riktigt vet vad man vill laga [för då fungerar google dåligt]. Och så slipper man lustiga reklamfilmer som gör reklam för domedagsspel och annat skoj som ibland dyker upp och man tvingas titta på innan man kan komma till det recept man klickat på. Det hände nämligen senast idag. Jag tror att det var på hittarecept.se. Jag kan i och för sig stå ut med att tvingas titta på en kort reklamsnutt på ca 10-15 sekunder men blev lite brydd av kombinationen. Tänkte de att någon som letar efter recept på nyttiga smoothies absolut också skulle vilja köpa ett våldsamt datorspel - eller vad det nu var för slags spel? 

1 kommentar :

Magica de Hex sa...

Älskar kokböcker likaså nätet. Kollar ofta både och. Pöss.