16 april 2009

Låst på Boktipset.se

Jag har läst om den i Svensk Bokhandel och i de stora morgontidningarna.
Ja till och med på text-tv har de flaggat för www.boktipset.se och på alla ställen har man kunnat läsa att sajten ska öppna den 15 april.
Naturligtvis är jag nyfiken. Naturligtvis vill jag besöka Boktipset.se
Igår var det den 15 april och jag gjorde mitt första försök till besök.
Idag är det den 16 april och jag gör försök nummer två.
Men allt som möter mig är:



Jag undrar varför.
Jag undrar om jag har missat något.

3 kommentarer :

Magica de Hex sa...

Jag har också provat i går och i dag och mött samma syn ...

Sigge Eklund sa...

Hej!

Premiären är 22 april. Du får gärna testa redan nu. Maila mig privat! sigge@siggeeklund.se

Speja sa...

Skulle precis stämma in i klagokören men här ovan fick jag ju svar på tal. Tack för det.